Časté dotazy

 Zde naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Jestliže jste odpověď na vaši otázku nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Add do cart Nákup
Diamond Výběr šperku
Transport Doprava, platba
People Ponákupní servis
Jak vytvořit objednávku? +

Jakmile máte vybráno, stačí produkt přidat do košíku. V detailu produktu klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. Poté, co přidáte všechny položky, které jste si vybrali, klikněte na bílou ikonku košíku v pravém horním rohu. V košíku máte možnost zadat slevový kód, nebo rovnou pokračovat k platbě kliknutím na zelené tlačítko „Pokračovat“. Celý proces je jednoduchý a přehledný. Pokud byste potřebovali poradit, neváhejte nás kontaktovat.

Jak mohu uradit objednávku? +

Všechny dostupné platební metody naleznete na stránce Dopravy a platby .

Jaké nabízíte metody doručení a jaká je jejich cena? +

Všechny dostupné způsoby doručení včetně platebního ceníku naleznete na stránce Dopravy a platby .

Doručíte mi šperk v dárkové krabičce? +

Ano, každý zakoupený šperk obdržíte zvlášt v dárkove krabičce s logem LUNICA. Pokud si přejete šperk darovat v tématické dárkové krabičce, navštivte kategorii Dárkové krabičky .

V jaké fázi se nachází moje objednávka? +

O každém změně stavu vaši objednávky vás budeme informovat e-mailem. Od přijetí objednávky, přes předání balíčku kurýrovi až po jeho doručení. Pokud máte nějaké specifické dotazy ohledně vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat.

Jak mohu uplatnit slevový kód? +

Pokud máte slevový kód, můžete jej uplatnit v 1. kroku nákupního košíku. Do pole "Vložit slevový kupón" vložte vás slevový kód a klikněte na tlačítko "Použít" a sleva se vám v košíku automaticky odečte. Slevové kódy nejdou kombinovat a tak lze na každou objednávku uplatnit pouze jeden slevový kód.

Jak mohu zrušit objednávku? +

Pokud jste se rozhodli stornovat vaší objednávku, informujte nás o tom prosím co nejdříve telefonicky nebo e-mailem.

Je možné zakoupené produkty vrátit? +

Ano, všechny zakoupené produkty můžete vrátit do 60 dní od zakoupení bez udání důvodu. Žádost o vrácení můžete založit v našem online formuláři. Vrácené šperky musí být nenošené a nepoškozené.

Jaká je na vaše produkty záruka? +

Na všechny naše produkty platí záruka 2 roky.

Z jakých materiálů jsou vaše šperky? +

V naší nabídce naleznete výhradně šperky ze stříbra ryzosti 925/1000.

Co jsou to povrchové úpravy šperků? +

Povrchové úpravy šperků, jsou úpravy, které poskytují stříbrným šperkům lepší vlastnosti, jako například vyšší lesk nebo větší odolnost. Více o povrchových úpravach si můžete přečít v článku:POVRCHOVÉ ÚPRAVY STŘÍBRA.

Jaký typ zapínání náušnic mám vybrat? +

Výbírat náušnice dle typu zapínájí je klíčové. Všechny informace o typech zapínání náušnic si můžete přečít v článku:TYPY ZAPÍNÁNÍ NÁUŠNIC.

Jak vypadá šperk na modelce? +

Nenašli jste u produktu fotografii na modelce a zajímalo by vás, jak šperk vypadá, když jej má někdo na sobě? Napište nám, poskytneme vám co nejrychleji reálné fotografie šperku.

Jak zvolím správnou velikost prstenu? +

Velikostní tabulku a návod jak změřit velikost prstenu naleznete na stránce VÝBĚR VELIKOSTI.

Nabízíte individuální úpravu šperků? +

Individuální úpravy šperků neprovádíme.

Jaká je cena poštovného? +

Aktuální ceník dopravy naleznete na stránce Dopravy a platby .

Jaké platební metody akceptujete? +

Všechny dostupné platební metody naleznete na stránce Dopravy a platby .

Je možné platit na dobírku? +

Ano, svou objednávku můžete zaplatit také na dobírku - při převzetí.

Mohu si šperk vyzvednout osobně? +

Osobní vyzvednutí objednávky bohužel není možné. Využijte prosím některého z našich dopravců, balíčky expedujeme každý pracovní den.

Odesílate zboží také do zahraničí? +

Aktuálně zasíláme zboží pouze v rámci ČR.

Doručíte mi šperk v dárkové krabičce? +

Ano, každý vámi zakoupený šperk vám doručíme v dárkové krabičce s logem LUNICA zdarma. Pokud chce darovat šperk v nějaké z prémiových dárkových krabiček, navštivte naši kategorii Dárkové krabičky na šperky.

Mohu zakoupený šperk vyměnit? +

Ano, nenošené a nepoškozené zboží je možné vyměnit do 60 dní od zakoupení. K založení žádosti o výměnu prosím využijte online formulář a následně zboží na výměnu zašlete na naší adresu. My vaší žádost obratem vyřídíme.

Mohu zakoupený šperk vrátit? +

Ano, nenošené a nepoškozené zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 60 dní od zakoupení. K založení žádosti o vrácení prosím využijte online formulář a následně zboží na naší adresu. Vaši žádost obratem vyřídíme.

Mohu šperk vyměni nebo vrátit osobně? +

Výměna či vrácení osobně bohužel není možné. K založení žádosti o výměnu či vrácení prosím využijte online formulář a následně zboží na zašlete na naší adresu. My vaší žádost obratem vyřídíme.